Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Global Champyon Stickid's Avatar



    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mexico
    Posts
    4,307

    A fail and a run.

    I don't dare post this stuff on my new elite thread, so I'll just post it here.

    Fun Run

    Failed Limped FFA

    Yeah go ahead and get mad at me for not finishing it. I don't mind.

  2. #2
    Veteran Enthusiast Highly's Avatar

    Join Date
    May 2006
    Posts
    5,558
    Nice run, i dug it
    I'm gay.

  3. #3
    Fanatic Enthusiast Xenomorph's Avatar


    Join Date
    May 2007
    Location
    Orange Park, FL
    Posts
    3,950
    lol....that run looks like it belongs in ed, edd, and eddy...

    Shoulda finished the second one, looked awesome.
    SA$_/AI%20has log[d in.
    > S&ys|BT
    > P_s word?
    > OMEGA
    >> A^e_%20_u su!e? (Y/N)
    > Y
    >> S##t m_ Rebooting. Hello, Samuel.

  4. #4
    Nev
    Nev is offline
    Veteran Enthusiast

    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    8,835
    Lol.. the run looks like he had trailing excess skin... Nice though.

  5. #5
    Enthusiast Micah's Avatar

    Join Date
    Dec 2005
    Location
    My room.
    Posts
    1,124
    Haha, that was a quick fail.

    That run was absolutely hilarious.

  6. #6
    Fanatic Enthusiast Fuddermuffin's Avatar

    Join Date
    Sep 2005
    Location
    chinatown
    Posts
    2,527
    Ya, that run was like pure wtf?
    The failed FFA looked good too, dunno why its failed >.>
    [img]http://**********.com/img/1221454788.gif[/img] - Click Clack
    Steam ID: Fuddermuffin (Team Fortress 2)


 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •