Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14
  1. #1
    無駄な人生。美しい人生。 tenks's Avatar

    Join Date
    Oct 2007
    Location
    ///////////
    Posts
    1,919

    Gladiator girl test

    Yeah.. i made a new stick

    スチーム::アニメ::ミュージック::

    スリップノット「I A M N O T H A P P I E R T H A N Y O U」::

  2. #2
    Enthusiast

    Join Date
    Jun 2009
    Location
    He was a young boy in pursuit of money and fame..
    Posts
    1,994

    Re: Gladiator girl test

    She's Hawt :3:3:3
    Lol, that was really awesome.
    You should have made the hair move tho.
    [center:10ra76zf][/center:10ra76zf]

  3. #3
    Veteran Enthusiast Krustalien's Avatar


    Join Date
    Oct 2008
    Location
    www.artangle.net
    Posts
    8,111

    Re: Gladiator girl test

    Yeah, hair needs to move, then it's awesome. Kay bitch? >:]


  4. #4
    無駄な人生。美しい人生。 tenks's Avatar

    Join Date
    Oct 2007
    Location
    ///////////
    Posts
    1,919

    Re: Gladiator girl test

    GWAAARGHH i knew it... Yeah im lazy.. but i will try to make unstatic hair...
    スチーム::アニメ::ミュージック::

    スリップノット「I A M N O T H A P P I E R T H A N Y O U」::

  5. #5
    M G
    M G is offline
    Fanatic Enthusiast

    Join Date
    Aug 2008
    Location
    England
    Posts
    4,743

    Re: Gladiator girl test

    I quite like it. Except, the's pretty much naked, wearing boots. If you could make some armour, like how Stickid made two seperate DarkBert sticks, that's be the shit.

    stay legend

  6. #6
    無駄な人生。美しい人生。 tenks's Avatar

    Join Date
    Oct 2007
    Location
    ///////////
    Posts
    1,919

    Re: Gladiator girl test

    its supposed to be clothing... bad color choice : D
    スチーム::アニメ::ミュージック::

    スリップノット「I A M N O T H A P P I E R T H A N Y O U」::

  7. #7
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    51

    Re: Gladiator girl test

    Very nice, i agree with Lewl, making the hair move would like 10 times better, but its still very good
    She has no reasons, because there ARE no reasons, what reasons do you need to show?


  8. #8
    Dedicated Member
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    in your ass
    Posts
    635

    Re: Gladiator girl test

    she looks like misses incredeble
    [center:1pb6nu6n]
    wanna put your head in my thread, try it ,click it


    |flash thread|easitoon thread|a raping GIF not anymore if you click here[/center:1pb6nu6n]
    [center:1pb6nu6n]credz to evrythinhg i have:
    Jebus
    eM Gee
    -[NC]-
    [/center:1pb6nu6n]

  9. #9
    Enthusiast

    Join Date
    Jun 2009
    Location
    He was a young boy in pursuit of money and fame..
    Posts
    1,994

    Re: Gladiator girl test

    Quote Originally Posted by ownnoob
    she looks like misses incredeble
    I think you mean WonderWomen.
    [center:10ra76zf][/center:10ra76zf]

  10. #10
    Dedicated Member
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    in your ass
    Posts
    635

    Re: Gladiator girl test

    Quote Originally Posted by Lewl
    Quote Originally Posted by ownnoob
    she looks like misses incredeble
    I think you mean WonderWomen.
    no i mean
    [center:1pb6nu6n]
    wanna put your head in my thread, try it ,click it


    |flash thread|easitoon thread|a raping GIF not anymore if you click here[/center:1pb6nu6n]
    [center:1pb6nu6n]credz to evrythinhg i have:
    Jebus
    eM Gee
    -[NC]-
    [/center:1pb6nu6n]


 
Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •