Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13
  1. #1
    Veteran Enthusiast Highly's Avatar

    Join Date
    May 2006
    Posts
    5,558

    Meet the Spartans

    http://www.youtube.com/watch?v=r4PjAW4wXc4

    I don't know what to think about this. Initially, it looks like it'd be hilarious to go and watch. I like the idea of making a funny version, because the original had absolutely no humor in it at all.

    It's getting a lot of negative response at youtube though, lol
    I'm gay.

  2. #2
    Veteran Enthusiast Kyle's Avatar


    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    5,475
    lol Id go see it. I loved the part where Britteny was singing against the baby's face. And the whole stomp the yard part was funny too. I might go see it when it comes out.
    [center:17tuwg7l][/center:17tuwg7l]

  3. #3
    Tsu
    Tsu is offline
    Fanatic Enthusiast
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Texas
    Posts
    2,584
    i wouldnt see it.
    Honestly, it fails.

  4. #4
    Enthusiast

    Join Date
    Nov 2006
    Location
    USA
    Posts
    1,130
    I would totally go and see that movie.

  5. #5
    Veteran Enthusiast

    Join Date
    Jul 2006
    Location
    106 is fumpin', pumpin' up in this hoe, for sho, my bro
    Posts
    7,112
    Oh my god. I have a feeling that would be my favourite movie ever.
    I lol'd at the break dancing. "You got served." HAHA
    [center:3mdlh4lx]Fuck you. Cunt.[/center:3mdlh4lx]

  6. #6
    Fanatic Enthusiast Sticky's Avatar

    Join Date
    May 2006
    Location
    Not here.
    Posts
    4,912
    This movie will be awesome ! I like the Brittany spears joke there :P.

  7. #7
    Veteran Enthusiast DAMON's Avatar


    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    6,468
    Wow I can't believe so many people are that enthousistic over this movie...
    I mean, I don't think it'll suck TOO hard, by which I mean, there'll probably be some parts that will make me smile a bit, but whoever said anything along the lines of 'This movie is gonna rock' 'This will be my favourite movie' or 'This movie will be a must-see' has the potential brain capacity of a goddamn clam. Seriously, it's those kind of people that keep shit like 'Epic Movie' and all that Adam-Sandler related crap going.

  8. #8
    Tsu
    Tsu is offline
    Fanatic Enthusiast
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Texas
    Posts
    2,584
    Quote Originally Posted by Damon
    Wow I can't believe so many people are that enthousistic over this movie...
    I mean, I don't think it'll suck TOO hard, by which I mean, there'll probably be some parts that will make me smile a bit, but whoever said anything along the lines of 'This movie is gonna rock' 'This will be my favourite movie' or 'This movie will be a must-see' has the potential brain capacity of a goddamn clam. Seriously, it's those kind of people that keep shit like 'Epic Movie' and all that Adam-Sandler related crap going.
    i agree 100%
    I think this movies gonna suck,
    I had friends that actually LIKE date movie >.>
    Wtf is wrong with people..

  9. #9
    Enthusiast
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    1,075
    i agree completly the worst is when people say WOMG THS MOVEH WAS TEH BESTORZ like borat wasnt funny neither was epic move date movie or any of those but i do like some of adam sandlers movies mostly his old ones like big daddy
    credz to: TSU, Jon, frozen fire and sir wojak (PM me if i use your stks
    <3 List
    Tsuchinoko
    flamingwolf

  10. #10
    Dedicated Member Flare Knight's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    The Red White n Blue (USA!)
    Posts
    532
    The Britney Spears thing is getting old but never loses humor. Lol shaving her hair and going nuts.
    "You got served!"


 
Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •