Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

View Poll Results: Korn rule ja?

Voters
6. You may not vote on this poll
  • Oh ja!

    4 66.67%
  • Oh na!

    2 33.33%
Results 1 to 8 of 8

Thread: Korn!!!!

  1. #1
    Fanatic Enthusiast James's Avatar


    Join Date
    Aug 2007
    Location
    42.
    Posts
    3,119

    Korn!!!!

    Their songs are just so addictive!
    Y'all Want A Single
    It says "fuck" 87 times!

  2. #2
    Fanatic Enthusiast Sticky's Avatar

    Join Date
    May 2006
    Location
    Not here.
    Posts
    4,912

    Re: Korn!!!!

    Twist is epic. That is all.

  3. #3
    Devoted Veteran Darren's Avatar

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Ireland
    Posts
    12,260

    Re: Korn!!!!

    Quote Originally Posted by jimbobster
    Their songs are just so addictive!
    Y'all Want A Single
    It says "fuck" 87 times!

    REALLY? 87? DDDDDD

    >_> Korn are ok, lol. I could never get into them for some reason, but I love the video of them where corey taylor does the vocals :U
    [center:3qmfvtqh][/center:3qmfvtqh]

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    SPARTA
    Posts
    53

    Re: Korn!!!!

    freak on a leash is funny as hell in the middle
    but in every song they go crazy ..
    its weird but i like their songs

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    92

    Re: Korn!!!!

    I like a few songs from Korn aka Freak on a leash, Coming undone, ect. But they arn't my favorite. I don't listen to them much.

    Jinja is the best!! ^^^ She made that yano? So go buy Her a drink.

    Quote Originally Posted by RedBox
    .:HolyFire:.: ya so i hate redbox
    .:HolyFire:.: plus they have crapy movies
    SnowMan: I know!
    SnowMan: they still have saw 3
    SnowMan: rofl
    .:HolyFire:.: lol
    .:HolyFire:.: they had like spiderman 1
    SnowMan: ya lol
    SnowMan: pokemon the mvie
    SnowMan: from 1970
    .:HolyFire:.: lmao
    SnowMan: the infomable disk on creating fire from 25185643978bc

  6. #6
    Veteran Enthusiast DAMON's Avatar


    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    6,468

    Re: Korn!!!!

    Quote Originally Posted by Baha
    Quote Originally Posted by jimbobster
    Their songs are just so addictive!
    Y'all Want A Single
    It says "fuck" 87 times!

    REALLY? 87? DDDDDD

    >_> Korn are ok, lol. I could never get into them for some reason, but I love the video of them where corey taylor does the vocals :U
    Kinda the same here, I have a few songs like like but most longs people go all crazy over (freak on a lesh etc) just don't do it for me. Plus their shows are gay, last time 3 guys got kicked out for crowd surfing. WTF.

  7. #7
    Regular Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    South Carolina, USA
    Posts
    139

    Re: Korn!!!!

    i personally love korn, they were one of the first bands that got me into music

  8. #8
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Colorado
    Posts
    92

    Re: Korn!!!!

    Yea korn is a pretty good band.. dont listen to them that much tho

    Check out my Website
    92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to REAL music, copy and paste this into your signature.


 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •