Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 20
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Sydney, Australia
    Posts
    82

    Milans's easytoons!

    ENJOY!

    BLUE= NEW
    BROWN=NOT SO NEW AND NOT SO OLD
    OLIVE=OLD

    ----------------------------------------------------------------
    Eaten in water!
    http://img242.imageshack.us/img242/2388 ... teriv6.gif
    This animation is just a test!
    UPDATE: 27 May, Sunday! 2007
    ----------------------------------------------------------------
    Draw him!
    http://img291.imageshack.us/img291/3490/drawitnl4.gif
    This animation is just a test, see how much I've improved since my last blob
    animation? I was also testing "Zooming-In Animating"
    UPDATE: 27 May, Sunday! 2007
    -----------------------------------------------------------------
    Full body test
    http://img524.imageshack.us/img524/9907/fallrundw1.gif
    This animation is amazing, I simply like it.. I couldn't continue anymore it'll spoil
    the animation lol
    UPDATED: 26 May, Saturday! 2007
    -----------------------------------------------------------------
    MY FIRST EASYTOON ANIMATION EVER!!!!!!!
    http://img228.imageshack.us/img228/6858 ... ver7fu.gif
    OUR CIRCLEY HERO DOES SOME TRICKS!
    UPDATED: 24 January, Wednesday! 2007
    -----------------------------------------------------------------
    MY SECOND EASYTOON ANIMATION EVER!!!
    http://img216.imageshack.us/img216/8897/circley28pf.gif
    OUR CIRCLEY MEETS A FISH! WHAT WILL HE DO?!?!?
    UPDATED: 24 January, Wednesday! 2007
    -----------------------------------------------------------------
    LOOP TEST WITH OUR CIRCLEY
    http://img296.imageshack.us/img296/6583 ... st21rm.gif
    Took kinda long!! Was pretty hard >_>!
    UPDATED: 25 January, Thursday! 2007
    -----------------------------------------------------------------
    WOOT, AN EASYTOON AVATAR LOOP
    http://img406.imageshack.us/img406/5420 ... oop3zk.gif
    Ahh.. I have no idea why I did this!
    UPDATED: 25 January, Thursday! 2007
    -----------------------------------------------------------------
    EXPLOSION AND SMOOTHNESS TEST
    http://img242.imageshack.us/img242/4113/circley34ot.gif
    This animation is short! I was testing explosion! Hope its good!
    UPDATED: 25 January, Thursday! 2007
    -----------------------------------------------------------------
    Stickman Test!
    http://img172.imageshack.us/my.php?imag ... man8dr.gif
    This animation is also short, but I was testing new skills!
    UPDATED: 26 January, Friday! 2007
    -----------------------------------------------------------------

    Milans says: Damn, I don't think I can do that, can I? Although, I think I did
    viva la .:BAM:. says: dumb ass

  2. #2
    Dedicated Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    832
    Lol, nice, i acturally liked them Nice effect when he eats it.

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    oregon
    Posts
    414
    i really liked the trail effect, but why don't you try making something other than a blob going around the screen and eating stuff XD XD but i thout they were good.

  4. #4
    Veteran Enthusiast Yadda's Avatar


    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Ontario
    Posts
    7,862
    Lol you definately have a style going there, i want to eat those things now ._.


  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Sydney, Australia
    Posts
    82
    Thanks everyone!
    Alright, I'l try making something diffrent after one more episode! ))(*

    Lol you definately have a style going there, i want to eat those things now ._.
    Ya me too! >_>
    ----------------------------------------------------------------------
    Updated: Circely loop! (see at the top)

    EDIT: another animation updated, lol, its just for avatar >_> dont worry, its not good!
    Btw, next time I do circely, it will be sooo much better, I'll put more effort in it
    ----------------------------------------------------------------------

    Milans says: Damn, I don't think I can do that, can I? Although, I think I did
    viva la .:BAM:. says: dumb ass

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Sydney, Australia
    Posts
    82
    Sorry for double post!

    http://img242.imageshack.us/img242/4113/circley34ot.gif

    Although, this animation is short!
    I was also testing explosion! Hope its good!

    Milans says: Damn, I don't think I can do that, can I? Although, I think I did
    viva la .:BAM:. says: dumb ass

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    W00T 10,000 posts..... oh... damn just a dream!!
    Posts
    410
    lol that explosion is coool .... you got a nice set of series there man!! i enjoyed watchin em
    it funny when he eats thigs lol
    anyways your whay better than me at eztoon ... i suck at it!!
    9/10!!
    My blast tut
    Click sig for meh thread

    Death for death.... crap wait....

  8. #8
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Sydney, Australia
    Posts
    82
    Thanks Death!

    Meanwhile, I made a new and better technology drawing! Woot! A STICKMAN! ))(*
    Enjoy it, I was just testing!
    Is this technology better?

    http://img172.imageshack.us/my.php?imag ... man8dr.gif

    Milans says: Damn, I don't think I can do that, can I? Although, I think I did
    viva la .:BAM:. says: dumb ass

  9. #9
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Sydney, Australia
    Posts
    82
    New test animation!

    http://img222.imageshack.us/my.php?imag ... ailhy2.gif

    Sweet effect, I think its one of my best!

    Milans says: Damn, I don't think I can do that, can I? Although, I think I did
    viva la .:BAM:. says: dumb ass

  10. #10
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    59
    lol awesome i suck at easytoons hahahahahaha keep it up

    Credits to Bandito for making me the sig!
    ]


 
Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •