Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

View Poll Results: sig making soon?

Voters
8. You may not vote on this poll
  • i guess....

    0 0%
  • i guess....

    0 0%
  • i guess....

    0 0%
  • i guess....

    0 0%
  • more practice then maybe.....

    1 12.50%
  • more practice then maybe.....

    1 12.50%
  • more practice then maybe.....

    1 12.50%
  • more practice then maybe.....

    1 12.50%
  • nah dude you suck now.

    0 0%
  • nah dude you suck now.

    0 0%
  • nah dude you suck now.

    0 0%
  • nah dude you suck now.

    0 0%
  • sure now you can but youre not THAT great.

    1 12.50%
  • sure now you can but youre not THAT great.

    1 12.50%
  • sure now you can but youre not THAT great.

    1 12.50%
  • sure now you can but youre not THAT great.

    1 12.50%
  • yep and i'll ask for one now!

    0 0%
  • yep and i'll ask for one now!

    0 0%
  • yep and i'll ask for one now!

    0 0%
  • yep and i'll ask for one now!

    0 0%
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15
  1. #1
    Regular Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    anywhere even infront of you!!!!!
    Posts
    176

    stickomaniac's art experiments *update-3-13-06*

    its a trigun thing i did.
    its somethin called "bored"

    more soon i am better than theese tho.
    i wanna start maken sigs but i need more practice.

  2. #2
    Enthusiast
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Estonia
    Posts
    1,545

    -

    They're both cool on the second one you used the same piece of rock texture many times just to fill the area :]) If you want to make signature go look at my tutorials and if you're really really n00b scroll even further down to see tutorials by Adam and slash_rulez ) They helped me a lot to get to where I am today (-cool_) So you cant really say that there isnt anything for you :])

    Well, I most probably will get banned for saying a lot of shit to Smashdood over MSN because the dear behated admins at darkdemon.org will not change my name which would probably take about 10 seconds or so but heh.

  3. #3
    Regular Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    anywhere even infront of you!!!!!
    Posts
    176
    thanks but i didnt use a rock texture i used a bg layer so that i could add a text layer and then i used a selective blur tool and blured on certain areas of the cracks to make it like a tatto. and i felt bored so i used a brush thats "normal" and drew a weird stick figure. and heres somethin i did just now.

  4. #4
    Enthusiast
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Estonia
    Posts
    1,545

    -

    Umm...yeah you used a rock texture not a Background layer :]) You are trying to be too smart ))(* You might of merged all the layers to a BG layer but you still used a rock texture :])
    EDIT:I think you should stop posting pictures cut in half and claiming it as PS do'ing :])

    Well, I most probably will get banned for saying a lot of shit to Smashdood over MSN because the dear behated admins at darkdemon.org will not change my name which would probably take about 10 seconds or so but heh.

  5. #5
    Regular Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    anywhere even infront of you!!!!!
    Posts
    176
    no i use gimp and its a bg layer.
    and by do'in i mean i edited images put the layers together in a single image an adding renders.

    ok bye ))(*

  6. #6
    Regular Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    anywhere even infront of you!!!!!
    Posts
    176


    my first sig

  7. #7
    Enthusiast
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Estonia
    Posts
    1,545

    -

    Try to use renders that dont have squarey sides and when they do try to keep them on the side of the signature.The render isnt very visible and the text is barely readable :]) Im not advertising but look at some of my tutorials they should help you get on your feet :])

    Well, I most probably will get banned for saying a lot of shit to Smashdood over MSN because the dear behated admins at darkdemon.org will not change my name which would probably take about 10 seconds or so but heh.

  8. #8
    Regular Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    anywhere even infront of you!!!!!
    Posts
    176
    thanks the text had a merge down and fused it looked a little bit better in gimp before the conversion to png

    thanks for the advice.

  9. #9
    Regular Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    anywhere even infront of you!!!!!
    Posts
    176
    sorry for the dp

    NEW!
    and its not the only one...

    NEWER!
    more soon im on a craze two anims this morning and gimps now!

    NEWERer

    NEWERERer

    NEWERERERer

    some i made for my friends..






  10. #10
    Enthusiast
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Estonia
    Posts
    1,545

    -

    I know that you're new to making signatures and you're using GIMP but I wouldnt call those signature more like doodles but my opinion doesnt count because there you're creations and I have no business in flaming :]) Try to get yourself Adobe Photoshop or some GIMP tutorials and if you're having trouble finding GIMP tutorials check out Pixel2Life.I hope I was somewhat helpful ))(*

    Well, I most probably will get banned for saying a lot of shit to Smashdood over MSN because the dear behated admins at darkdemon.org will not change my name which would probably take about 10 seconds or so but heh.


 
Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •