Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
Page 3 of 60 FirstFirst 1234561353 ... LastLast
Results 21 to 30 of 600

Thread: I quit

  1. #21
    Fanatic Enthusiast


    Join Date
    Nov 2004
    Location
    England
    Posts
    4,589
    awh, the link is borked so no one can see the best anim ever made
    Elite Forgotten

  2. #22
    Nev
    Nev is offline
    Veteran Enthusiast

    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    8,835
    Possibly the best animation ever. I'd just work on having it more than 1 second, and possibly loop it at least?

  3. #23
    Veteran Enthusiast Picto's Avatar


    Join Date
    Oct 2006
    Location
    All hail the Animal King!? ???
    Posts
    8,037
    Lmfao

    Wus are retarded :0.
    [center:13w2rfcr]My Thread (updated 26/1/11!)[/center:13w2rfcr][center:13w2rfcr][/center:13w2rfcr] [center:13w2rfcr]Skype: lucienpicto[/center:13w2rfcr][center:13w2rfcr]Steam: _picto[/center:13w2rfcr]
    Quote Originally Posted by StargateSG
    But tell me, what is homo love?

  4. #24
    Enthusiast
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Southern Florida, Sarasota
    Posts
    1,511
    Quote Originally Posted by Nev
    Possibly the best animation ever. I'd just work on having it more than 1 second, and possibly loop it at least?
    IT DUZ LOP NOOB
    FUCKIN NOOBS THESE DAYS

    Lmao @ it, though.
    Hi.

  5. #25
    Enthusiast Doddsy's Avatar


    Join Date
    Jul 2005
    Location
    North East. England
    Posts
    2,103
    Wow that was awsome, How did you make it soo smooth , please post piv.

    Post piv post piv! *Starts chant

  6. #26
    Enthusiast Micah's Avatar

    Join Date
    Dec 2005
    Location
    My room.
    Posts
    1,124
    WTF JON?

    WTF!?!?

    YOU ARE AN ELITE ANIMATOR! IT'S ABOUT TIME YOU STARTED ACTING LIKE ONE!

    Everyone knows that an Elite animator has to strictly post long, detailed animations. Tests and shorts are NOT allowed. Being an Elite animator means that you are not allowed to animate for fun. Once you took the oath of an elite animator, you took an oath to animate for the PEOPLE, not yourself.

    Now, since I have made myself clear, Please delete that and post something GOOD.

    Dod- Yeahh Jon you nubcake >

  7. #27
    Veteran Enthusiast Bolt's Avatar


    Join Date
    Mar 2006
    Location
    ctf_Ash, but beating Joel.
    Posts
    9,772
    is tht ur ddc6???

  8. #28
    Enthusiast
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Southern Florida, Sarasota
    Posts
    1,511
    Quote Originally Posted by Bolt
    is tht ur ddc6???
    Noz thts NewJerk 20212220 #2 duh noob.
    Hi.

  9. #29
    Enthusiast


    Join Date
    May 2006
    Location
    At Home
    Posts
    2,380
    Damn that was awsome

    You know how much it hurts to throw up, pee, fart and shit all at the same time. That's what that animation made me do.

  10. #30
    Dedicated Member
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Texas
    Posts
    624
    its the beginning of a new era of animation...

    we can call it ... Garbage! - Noun; gar-bah-ge

    Credits to Fraz for my Sweet Signature.
    THE JUSTIN
    SHEER TERRAR
    My New Animation Thread:
    http://darkdemon.org/viewtopic.php?f=2&t=48316


 
Page 3 of 60 FirstFirst 1234561353 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •