Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

View Poll Results: Xile is...

Voters
4. You may not vote on this poll
  • Low inter

    0 0%
  • Med inter

    1 25.00%
  • High inter

    1 25.00%
  • Not inters yet

    2 50.00%
  • Vets

    0 0%
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Regular Member Xile's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    198

    Xile's animation thread : Sir Massacre tribute (Post pweez)

    Welcome to Xile's Temple!

    Peace in here, so in other words, no spam.

    Newest animation:
    Sir Massacre tribute:



    New and Old:

    Game collab entry - Love this one, its my first ever line rider animation!

    Head rip collab - I like this one, i think i did a good job on the thin base.

    New avvy - OMFG he is dodging bullets!!

    Malfunction (Unfin) - Some project im working on.

    Weird explosion - The weirdest explosion ive ever done, but it looks cool.

    DD tribute - This DD game thing (Insperation from Sir Massacre)

    Joint with SL - A small joint with SL aint finished yet though.

    Kicking test - A great kicking test in my opinion, gonna put this one into a collab!

    Centered origin - Unfinished animation, finishing now, looks pretty cool!

    Pw with Pm212 - I dont wanna talk about it... i lost...

    Animator vs Animation - Just to see how i am not a noob if i put on youtube. I can be like Pivotrj.

    Parkour animation - Fast action filled parkour animation

    Stickmaker vs. Jordan13dude - Just a pw, i won yay!

    Sniper intro(Cant finish, cant find) - Love to finish, but i cant find it... =/

    Power throw No.2 This one is better than the first. This succeded!

    Random punch... waddafux!? - A flowing punch!
    Credz to Pivotrj for the stick.

    Power throw - My enrty for the power throw, kinda failed...

    Deafults are evil - A crappy animation, the legs didnt move alot.
    [center:24et6iyw]My Youtube - DnB and shit.[/center:24et6iyw]

  2. #2
    Veteran Enthusiast Sharpshooter's Avatar



    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Queensland, Australia
    Posts
    6,934
    Sweeeeet anims. Everything is smooth and fluid and the blood effect is awsome. I would say your high interz, theres not much for you to improve on if you wanna get to vets.... i guess you should make a sick as long animation, well obviously...but anyway great work You should be moved up straight away!

    COURTESY?

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    424
    nice anims they look really good and you need a storyline anim to be moved up^^ anyways the newest one i kinda dislike the idea is good but you only see a stk standing one falling at the end prefer some action in it^^

    And (unless i missed one :O) there only moves one stick at a time even if there are more in the scene try moving more than 1 around in a few good action scenes would love to see them than.

    keep it up really good job
    Courtesy?

  4. #4
    Regular Member
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    ARGENTINA /
    Posts
    229
    Nice anims!
    Great Joob!
    Sorry by my bad english...

  5. #5
    Regular Member
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    wot the?? im under water )=
    Posts
    114

    cool

    i think u shud go to inter now =D.work on the
    tiny things tht dont look good or that ur not good
    at..well i cant think of things but u wud tho!


    life is like a game, without the pause button or restart.live your life well and happy while you can!


    cortz???
    http://www.darkdemon.org/viewtopic.php?t=33401

  6. #6
    Regular Member
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Iz hungri like Superness: Uber
    Posts
    187
    there is not much that you need to do better, you are easing the animations, you are using good physics. try and have an animation with a prolonged fight or a storyline or something, then we can see how good you really are, im sure you can do a good job, just try and have longer animations for people to base thier thoughts on. short animations are easy to get right, try a longer animation to really test your stuff. if you look at the inter sections and see the length of animatiions that they produce, that should give you an idea of how long it needs to be.

  7. #7
    Veteran Enthusiast

    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Texas
    Posts
    6,144
    DD Game looks AWESOME..

    Finish/continue?

  8. #8
    Regular Member Xile's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    198
    A huuuuuuge update.
    [center:24et6iyw]My Youtube - DnB and shit.[/center:24et6iyw]


 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •