Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

View Poll Results: Intermediate?

Voters
3. You may not vote on this poll
  • Nope, not yet...

    2 66.67%
  • Yeah!

    1 33.33%
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Old Newbie
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    34

    Intermediate Attempt

    Ok, so I've been Beginner for a while, and at MSN and YouTube and stuff, I've heard some positive comments that I may be Intermediate, so I'll post my best animation so far here, and hope I'll made it to the next rank ;D

    http://upd.animatorhost.com/eDnurg/That_Sirnfjx.gif



    Hope you like it!

  2. #2
    Regular Member
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    157

    Re: Intermediate Attempt

    nice job, but u need to make a longer anim than that!
    and btw, the bullet, it was worming around, kinda, lol
    btw, how did u do that blood thing?
    Rabstar
    Courtesy?
    Courtesy?
    viewtopic.php?f=2&t=45836

    Creds to Mercenery, for the epic pic

  3. #3
    Old Newbie
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    34

    Re: Intermediate Attempt

    Quote Originally Posted by Rabstar
    how did u do that blood thing?
    Well, I just made an oval, started out witha size of for example 100, then I slightly made it bigger until a stop, for example;
    Frame1: 100
    Frame2: 105
    Frame3: 108
    Frame4: 109
    Frame6: 110

    ...Or something...
    Then I just added more after round 3 frames since the last started...
    Hope you understood that ;D

  4. #4
    Veteran Enthusiast

    Join Date
    Aug 2008
    Location
    The North Pole... of The Death Star!
    Posts
    5,810

    Re: Intermediate Attempt

    Quote Originally Posted by Rabstar
    nice job, but u need to make a longer anim than that!
    and btw, the bullet, it was worming around, kinda, lol
    btw, how did u do that blood thing?
    Rabstar
    Courtesy?
    lol he just inserted the blood there... usually there suppose to be particles of blood dropping down which create those.. but yeah he just inserted it there and started maximizing it by pixels...

    Nice animation, i think you need to continue to make animations like these but longer, with more of a storyline. Effects are great, Stiffness, saw none, Easing, Very well used, although you need to ease a bit more, Physics good, you might kinda wana work on this... Courtesy? oh your a Boardline!!!
    [center:3jvto3gf]Merry Thread - mas![/center:3jvto3gf]
    [center:3jvto3gf][/center:3jvto3gf]
    [center:3jvto3gf]Lmao, Knock Out![/center:3jvto3gf]

  5. #5
    Regular Member
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    157

    Re: Intermediate Attempt

    alright, thanks guys, i might need to use that!
    Courtesy?
    viewtopic.php?f=2&t=45836

    Creds to Mercenery, for the epic pic

  6. #6
    Veteran Enthusiast Sharpshooter's Avatar



    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Queensland, Australia
    Posts
    6,934

    Re: Intermediate Attempt

    viewtopic.php?t=43098

    Don't see why you couldn't update your first thread with this animation.

    Locked.


 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •