Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12
  1. #1
    Fresh Newbie
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    8

    PivotproXZ animations

    hello thar people lol,
    Begginer:achieved
    Intermediate: i will get here
    Veteran: baby games
    Elite: need more practice but i wont leave pivot so yea,il get here
    RULES
    dont flame me plz
    no spam
    dont go off topic
    be nice with me and tell me on wat to work on

    ANIMATIONS:
    random run

    random omegabert run lol:

    vegeta vs nš18 unfinished:

    1st chapter of the rainbow series, Orange(unfinished):


    thats it for now

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    270

    Re: PivotproXZ animations

    The anims are pretty nice. They are pretty smooth looking but there are cases of stiffness in the back to me. And the back flip was a tad unrealistic.
    [center:v6faz46i]Courtesy?

    My Animations

    viewtopic.php?f=2&t=62693

    If you don't courtesty, atleast support the dragons by clicking them.

    Please Support My Dragons


    [/center:v6faz46i]

  3. #3
    Dedicated Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Northglenn, Colorado.
    Posts
    843

    Re: PivotproXZ animations

    Quote Originally Posted by Silly Nanny Above :)
    The anims are pretty nice. They are pretty smooth looking but there are cases of stiffness in the back to me. And the back flip was a tad unrealistic.
    He is saying the Backflip is unrealistic yet EVERYTHING else in that animation was about DBZ or turning into a flame-ball, haha. I laugh at you silly nanny.

    Any way, your animations were a tad stiff, but I saw more creativeness than anything in your animations. The last one, where he hits the ground, was very good. And your Vegeta one is VERY good, I am expecting more from you my good sir.
    Just fix your stiffness, length and spacing and we will be good. Interz for sure someday, right now I'd say low-med. beg.
    I hope this was Okay courtz. Courtesy back?

  4. #4
    Regular Member
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    in a corner
    Posts
    112

    Re: PivotproXZ animations

    Good anims, stiffness as said above, but they need to be longer.

    Easing, smoothness could be a tad better, but the back grounds and effects make up for it.

    Youre gunna be in interz before most people.

    For sure.

    Courtz, plz?

  5. #5
    Dedicated Member Wave's Avatar

    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Sweden
    Posts
    941

    Re: PivotproXZ animations

    Silly nanny? The fuck?

    Anyways, why did you call you'reself pivotpro? People tend to dislike that on this forum and you WILL be flamed lol. Anyways, nice animations. The base stick run made me cough of chunks of lung when his arms bent, and the second one felt a bit ... awkward. The orange one was pretty fucktastic, and the vegeta one was a bit stiff but nice. Awesome man. Keep it up. Medium begginer.

  6. #6
    Fresh Newbie
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    8

    Re: PivotproXZ animations

    Quote Originally Posted by Karlo
    Silly nanny? The fuck?

    Anyways, why did you call you'reself pivotpro? People tend to dislike that on this forum and you WILL be flamed lol. Anyways, nice animations. The base stick run made me cough of chunks of lung when his arms bent, and the second one felt a bit ... awkward. The orange one was pretty fucktastic, and the vegeta one was a bit stiff but nice. Awesome man. Keep it up. Medium begginer.
    im not a Pivotpro, i know it, im not as good as others persons, is just a name, liek who the fucks cares rite? i mean, i someday be a pivotpro, just gotta practice and im going on to my own way, u guyz can flame me if u want, but rememebr the rulez, and try to be nicer with me, dont be rude, cause im sure lots of people on DD had been on my place.
    so plz guyz try to be nicer, i dont say u guyz rank me LOW ELITI or sumthing but its unnecesary to be rude lol.
    thats all, il try to update faster as i can
    i forgot lol, thx Karlo il finish that ani for u man

  7. #7
    Old Newbie
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    37

    Re: PivotproXZ animations

    Good but it could be better add more effects in your animations and also make a longer one.

    One other thing is to loosen up in your animations.

    QWERTYZ?
    [center:1hggp19h] Thread

    N U K E - S H O T
    [/center:1hggp19h]

  8. #8
    Fresh Newbie
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    8

    Re: PivotproXZ animations

    thx and il try to maek sumthing with lots of effects =D

  9. #9
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    63

    Re: PivotproXZ animations

    Nice work.

    I'n your latest animation I have one problem.
    When the stick figure flies up into the air his legs take to long to reach each other.
    It needs to look more like he's pushing upwards.

    Anyway, Good Job.
    High Beg





    http://darkdemon.org/viewtopic.php?f=2&t=63409
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Click to see my animations.

  10. #10
    Regular Member FatalPivot's Avatar

    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    156

    Re: PivotproXZ animations

    Quote Originally Posted by pivotproXZ
    Quote Originally Posted by Karlo
    Silly nanny? The fuck?

    Anyways, why did you call you'reself pivotpro? People tend to dislike that on this forum and you WILL be flamed lol. Anyways, nice animations. The base stick run made me cough of chunks of lung when his arms bent, and the second one felt a bit ... awkward. The orange one was pretty fucktastic, and the vegeta one was a bit stiff but nice. Awesome man. Keep it up. Medium begginer.
    im not a Pivotpro, i know it, im not as good as others persons, is just a name, liek who the fucks cares rite? i mean, i someday be a pivotpro, just gotta practice and im going on to my own way, u guyz can flame me if u want, but rememebr the rulez, and try to be nicer with me, dont be rude, cause im sure lots of people on DD had been on my place.
    so plz guyz try to be nicer, i dont say u guyz rank me LOW ELITI or sumthing but its unnecesary to be rude lol.
    thats all, il try to update faster as i can
    i forgot lol, thx Karlo il finish that ani for u man
    Then call yourself "PivotFail"?? Lol Jokes mate, I like tha run when he jumps.. Med beg i beleive. xD
    [center:137tnrlc]Yours, FatalPivot


    ^Click me, for my thread (:^

    Midnite rave!


    Quote Originally Posted by Bolt
    Im so pivot, I shit segments.
    [/center:137tnrlc]


 
Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •