Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

View Poll Results: What Rank Am I?

Voters
5. You may not vote on this poll
  • low Beginner

    0 0%
  • Average Beginner

    2 40.00%
  • High Beginner

    1 20.00%
  • Intermediate

    2 40.00%
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    da crib
    Posts
    52

    Blood Shed's Thread new Anim >_>

    http://img227.imageshack.us/img227/6852 ... spwwt0.gif

    Just a PW with Shadow Slayer Stick >_> ))(*
    i b dat real gangsta

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    The Finns 3> Level: Interz
    Posts
    348
    Good. Smooth and good movements. butt little slow :]) I dont care ) Good job! I like style ))(*
    http://www.darkdemon.org/viewtopic.php?p=349245#349245
    Joes inter guyz! Rate my topick dudez DD


  3. #3
    Enthusiast
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2,420
    Pretty good from a beginner, but moves didnt have force, just try to get them look like they are hitting harder..
    Tutorials help with that, and many other things too )

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    da crib
    Posts
    52

    well.. thanks >_>

    yeah thanks uh bahamut er however u spell it said a 5/10 for my first portal entry isnt to bad >_> thanks )
    i b dat real gangsta

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    da crib
    Posts
    52

    hey uh i got new anims =P

    http://img57.imageshack.us/img57/7797/r ... hedeu2.gif

    CHAW this ani kinda sucks compared to my other work i think i lost skil btw >_> please rate and reveiw =D its just my part in a collab ))(* i dont think its so great (-cool_)
    i b dat real gangsta

  6. #6
    Fanatic Enthusiast ShadowS1ay3r's Avatar

    Join Date
    Jun 2006
    Location
    .......................lol Awesomeness: Alot
    Posts
    3,375

    meh >_>

    joo suak XD >_>
    eh medium beginer
    Ohay.

  7. #7
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    da crib
    Posts
    52
    uh yeah well i'm gonna post this ani for now =D

    http://img395.imageshack.us/img395/1169 ... 1pwlp8.gif )
    i b dat real gangsta

  8. #8
    Devoted Veteran Darren's Avatar

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Ireland
    Posts
    12,260
    Your movements are smooth enough, but you have to work on realism. I don't think that giant lanky guy with the hair suits your style. Try using a small chunky guy, and you might start making some crazy animations.
    [center:3qmfvtqh][/center:3qmfvtqh]

  9. #9
    Enthusiast
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    up your....finger
    Posts
    2,076
    its unrealistic.
    but smooth. also too slow. work on things like pace, realism and how hard the hits look. it looks like hes sorta friendly punching him. remeber he hates him and you wanna bash his head off so make it harder!!! (woops that sounds wrong)
    anyways, but youre smooth so keep it up. mid beginner.
    courtsey?





 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •