PDA

View Full Version : Pivot Beginners Hall



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66

  1. First Test (First Anim in General...)
  2. .elpherz's thread::television room.
  3. My NEW Animation Thread[Black and White]
  4. lol......100 framer!
  5. READ!! and watch
  6. RATE AND GIVE TIPS !
  7. I'm new here..
  8. MY STUFF
  9. paper287's animations- I always return courtesy
  10. telo anims
  11. Anarchyman74's thread
  12. Punch with guy lol!
  13. my animations!
  14. Shanto's first Run
  15. Joint with Crafty that I never got round to posting :)
  16. Cinematic kicks.
  17. starting my DD fame
  18. i joined because DDC collab 7 and well...(not a thread)
  19. A short fighting animation
  20. tell me what mi rank is?
  21. tell me what you think
  22. plz go here and watch and rate plz.
  23. Wrayth - darkness consumes
  24. my thread rate comment
  25. Some of my anis(first post)
  26. I guess I'm back (recently quick DD)
  27. Luke's Here
  28. some tests
  29. Thomastw's Animations,Come Rate Me:D
  30. Thomastw's Animations,Come Rate Me:D
  31. Me and my friend being retarted
  32. a stiks revenge2
  33. my thread
  34. my animations...
  35. meh anims....
  36. Am i a beginner?
  37. My Wall Flip
  38. my water animation
  39. Dr.Socks' thread
  40. My animations
  41. My Animations
  42. Hello,Im new here and animation :D
  43. My New Thread The Random Series
  44. (¯`ˇ._.ˇ[KãŅøņ]ˇ._.ˇ´¯) - Aiming For Interz
  45. Hi plz coment
  46. Eagle Comeback :Newest: DDBC2 Entry
  47. PPL, PLZ COME AND RATE.
  48. Dartbroods animations!
  49. closed plz
  50. cookie
  51. a random pivot
  52. front flip try
  53. Da Pokemon Trainers Thread
  54. Vampir3's Animations
  55. Cheezeman's Thread
  56. BassTortoise's SupaDupa Animations!!!!!
  57. Cheezehs thread
  58. tako's anims - cookies4comments
  59. how do you post pivots
  60. hey, opinions?
  61. Noo's Tread...
  62. PivotMaster6's Animations (I'm not much of a master yet)
  63. Virulent Animations
  64. Deathreps pivots(RATE ME)
  65. AM I INTERZ ???
  66. fight chain 1st 1 not that good
  67. New thread.
  68. My animations.
  69. Crack kills (LOL)
  70. Heres 1
  71. Fire Chaker! urulalulopa
  72. New thread
  73. My(new)Animations
  74. 7ohn100 lol again test..thingy
  75. Is it good or bad?
  76. Animations I made.
  77. Prescot's Animations: Walk Test :c
  78. RBP's NEW thread: Soccer Practice
  79. Anarchy's Thread on DD UPDATED
  80. Merc's Super Awesome Animation Thread (MSAAT)
  81. lol 7ohn100 lol
  82. PIVOTANIMATOR751's thread
  83. Sup3rMirk3n's Thread (I GIVE COURTZ)
  84. update
  85. 7ohn100 animation ... (my first on darkdemon)
  86. Stiffles' Anims
  87. My New Anim
  88. Wiialex8's Animations
  89. FallenTaco's Pivots [FT]
  90. RAWR's Animations
  91. PIVOTANIMATOR751'S THREAD
  92. ninja kdi anis
  93. BassTortoise's Animations
  94. My Animations
  95. Cmon,is this high beg,or Inter,plz say
  96. Im backkkk :D
  97. StickOnADoor's thread
  98. Yeah, I think I made a new thread
  99. (FIRST UPLOAD) NOT first animation.
  100. Am i interz? now?
  101. Animations
  102. Thred
  103. my first post and animation
  104. Frodo's Thread-Kix2
  105. MuphinZ Pivz
  106. [Pivot Arsenal Animations] Bin this
  107. Mario Experiment
  108. Spetsly's house -- Robot powah
  109. Extreme_TacoX's New thread + poll
  110. \/\/^^CLICK -->MiIiIiI bEgGaNnImAaTiOoNz<-- CLICK^^\/\/
  111. Garbledina's thread right in my face
  112. I need tutor
  113. MY EXPLOSION!!!!!!!!!!!!
  114. ZT's Animations
  115. Shanto's First Pivot's
  116. [Inter yet?]Tread alā Wod courtesy will be returnd
  117. Pivot_art_man's animations ... I'll return courtesy!
  118. My best animation so far!
  119. Advancepivot Animation I Return Courtesy
  120. jjrio's animations
  121. tests
  122. Traceurx9 has to INTERS.... I might be......You Choose!
  123. First Pivot animation.
  124. Rev's thread
  125. my 1st anime here
  126. Anims by Silver - New animation !!
  127. My First Pivot Animation.
  128. Rev's thread aka cartmen004
  129. IP's OFFICIAL THREAD!!!!!
  130. PIG ANIMATIONS
  131. catters thread
  132. sorry about that
  133. my2 newest ani's
  134. NEW ANIMATIONS!!!
  135. im still new but heres an ani
  136. new animation piv. file only._______________________________
  137. Thomas's Thread (im ICantThinkOfAName)
  138. pivoter K's animations
  139. *New Animation* Falcon Punch! i return courtesy :D
  140. Borderline Attempt
  141. Geekmoe's Animations
  142. My Thread
  143. Zox's animation's
  144. starting simple
  145. DudeBoy97's Animations
  146. i need help on running and walking
  147. my more recent animations after watching sum tuts =]
  148. SPs new Thread
  149. magmawolf117 pivots
  150. DZ Animations
  151. dyspro Animations || I RETURN COURTESY
  152. animations!
  153. rate my work
  154. HELP!!
  155. Cody Animations
  156. Here Comes Diamond!
  157. I need a tutor
  158. Zool's Thread
  159. pivotrush3/jjasutenn animations
  160. pls rank this xD
  161. Tell me my rank plz
  162. here are my animations, plz watch
  163. mini's load of mations
  164. Zax's Animation's
  165. new ani's by me
  166. sig
  167. Roccodog34's Pivot Thread (Updated Tuesday, July 22)
  168. please rank this
  169. OmG?? New Animator on DD?
  170. My new animation, Rank meh
  171. Dragons New Animation Thread (ExplosionV4 Test Added)
  172. NEW THREAD! NEW ANIMATION!
  173. Steelsprites animations.
  174. Darkshade's Thread
  175. My New Animation
  176. TADAA!
  177. I'm new.
  178. ANIMATION I MADE USING SPRITES
  179. my best
  180. like it now
  181. like it
  182. im new
  183. My try at Elite animation
  184. negative zone new attack!!
  185. i need a Tutor and quick!
  186. I need a tutor
  187. MIDJET MOVIE PREVIEW
  188. ..:Impact's Thread:..
  189. Sneek Peek
  190. my new mortal kombat animation
  191. moving
  192. LOCK PLZ, OR DELETE. This is so inactive...
  193. My Pivot Thread[Updated 3 new animations!]
  194. New Animation
  195. I Covered ALL Beginners Things
  196. Watch And Rate!!!!!!!!!!!
  197. New Animtionz!
  198. :-O *dramatic music*
  199. help?! how do u make a piv. file into a gif. file?!
  200. PMDRUMMER94'S THREAD (I RETURN COURTESY)
  201. sum thing i made wen i was bored (guy gets split in half)
  202. MY first DBZ type pivot
  203. AcidReign's Moviez plz rate
  204. Stickslayers animations, lolz
  205. Rank Me?
  206. my anims (I rule)
  207. Its Phyzon Bish
  208. .:Kyrin:. Suit up & Outcast preview
  209. new one
  210. Back into Pivot..again. >_>
  211. how good is this?
  212. phony's thread
  213. Whats My Rank.
  214. Watsy94 another update check me out plz need comments!!!
  215. Hi :P
  216. DO YOU THINK THESE ARE GOOD ANIMATIONS?(Landshark08)
  217. OK, I need no more help, here's my thread.
  218. Am I med beginnner yet?
  219. im confused on how to post stuff up here
  220. Blood test
  221. Looking for help I can't get flips or walking right, watch
  222. aa
  223. (Post your)Test Animation(s)
  224. El33t's Kick Your balls animations,
  225. WEll i m new
  226. 1st_Storm's Awesome New Thread (will return courtesies)
  227. Zax Animation's
  228. CHECK OUT NEWEST ANIMATION! RATE MEH :P
  229. GOT A NEW FLIP, but need help with .gif saving, HELP
  230. HEY, IS THIS JUST A PLACE WHERE I POST MY STUFF? Meh...
  231. Just thought I'd throw these in here
  232. It's Sawc! New: Jump It
  233. Deathbots thread.
  234. Edward0/tercs thread RETURNING COURTESY
  235. ~XGotheX~'s New Thread + Poll
  236. Galliruler's Animations
  237. ._.
  238. New Thread! ezex1995 animations! New animation!
  239. do you think im inter?
  240. PFFT noob
  241. counter strike in pivot
  242. oops IM sorry Pleaswe lock
  243. -kTC ??????????- NEW - Tried Shooting -.-
  244. Poll: my rank
  245. Kick+fall
  246. .:x:. Iero's New Thread .:x:.
  247. look at meh sprite
  248. Ultraken Pivot Animation
  249. Aikom´Animtions
  250. re